نقشه سایت تماس با ما صفحه اصلی

[RB:Blog_Title]

ایمیل : test@Mail.com
تلفن: 0123456789

به وبلاگ ما خوش امدید امیدوارم چیزی راکه نیازداشتیتد در ان وبلاگ بدست اورید.نظر یادتون نره.
مدرسه ی بازی

بلوک بالا


بلوک بالا

دانلود بازی Assassins Creed Bloodlines برای کنسول PSP

نویسنده : امیرحسین مشهدی،علی میرزایی | دو شنبه 9 بهمن 1391برچسب:, | 14:57

Assassins Creed Bloodlines PSP دانلود بازی Assassins Creed Bloodlines برای کنسول PSP

 

دانلود بازی جذاب و زیبای Assassins Creed Bloodlines که مخصوص کنسول PSP منتشر شده و هم اکنون میتوانید از وبلاگ مدرسه ی بازی دریافت نمایید. داستان این قسمت در واقع بین قسمت ۱ و ۲ بازی میگذرد و پلی است بین داستان قسمت ۱ بازی و قسمت ۲ آن و آنها را به هم متصل میگرداند داستان به زمان Altair بر میگردد و در خط داستانی قسمت ۱ پیش میرود و . . .

 

http://ritfile.com/up1/44786a7d821.gif
موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

بازی فوق العاده زیبای Metal Gear Solid: Peace Walker برای PSP

نویسنده : امیرحسین مشهدی،علی میرزایی | دو شنبه 9 بهمن 1391برچسب:, | 14:55

بازی بسیار زیبا و محبوب Metal Gear Solid: Peace Walker را مخصوص کنسول PSP برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که مطمئنا نظر شما را جلب خواهد کرد . یک بازی به سبک اکشن مخفی‌کاری از سری متال گیر است که توسط کوجیما پرودکشن ساخته شده و توسط شرکت کونامی در ۲۸ آوریل ۲۰۱۰ در ژاپن و در ۱۷ ژوئن ۲۰۱۰ در انگلستان  برای پلی‌ استیشن همراه منتشر شد. سفیر صلح اولین بازی از سری متال گیر است که هیدئو کوجیما برای کنسول همراه PSP می‌سازد. داستان بازی در اواخر سال ۱۹۷۴ میلادی و در کشور کاستاریکا جریان دارد، جایی که گروهی شبه نظامی تحت عنوان حافظان صلح، مسلح به پیشرفته‌ترین ابزار و ادوات نظامی کنترل اوضاع کشور را به دست گرفته‌اند. دولت وقت کاستاریکا در عمل نمی‌تواند در برابر گروه محافظان صلح عکس‌العملی نشان دهد، زیرا قانون اساسی این کشور از سال ۱۹۴۸ میلادی و در پی پیروزی خوزه فیگورس در جنگ‌های داخلی قانون منع تشکیل ارتش را بتصویب رسانده‌است. بیگ‌باس به مراه گروهش تحت عنوان سربازان بدون مرز بطور محرمانه مامور می‌شوند ماجرا را سر و سامان دهند، زیرا در غیر این صورت احتمال از بین رفتن تعادل میان بلوک شرق و غرب وجود خواهد داشت و ناآرامی بار دیگر دنیا را در بر خواهد گرفت. کوجیما درمورد چگونگی به وجود آمدن ایدهٔ داستان سفیر صلح می‌گوید: «ایدهٔ سفیر صلح از خبری که ۵ سال پیش دیده بودم جرقه خورد. در آن زمان رئیس جمهور کاستاریکا حمایت خود را از ایالات متحده آمریکا در جنگ با عراق اعلام کرد. یک دانشجو در اقدامی قانونی اعلام کرد، حمایت از جنگ نقض قانون اساسی کشور است. تصاویری از محیط بازی را می توانید در ادامه مطلب مشاهده فرمایید .

 

| دانلود در یک پارت ۱٫۳۵ گیگابایتی با لینک مستقیم از سرور سایت |


Metal Gear Solid Peace Walker بازی فوق العاده زیبای Metal Gear Solid: Peace Walker برای PSP

 

 

 

Metal Gear Solid Peace Walker small 01 بازی فوق العاده زیبای Metal Gear Solid: Peace Walker برای PSP  Metal Gear Solid Peace Walker small 02 بازی فوق العاده زیبای Metal Gear Solid: Peace Walker برای PSP

Metal Gear Solid Peace Walker small 03 بازی فوق العاده زیبای Metal Gear Solid: Peace Walker برای PSP  Metal Gear Solid Peace Walker small 04 بازی فوق العاده زیبای Metal Gear Solid: Peace Walker برای PSP

 

caution بازی فوق العاده زیبای Metal Gear Solid: Peace Walker برای PSP توجه :  از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید .

http://ritfile.com/up1/44786a7d821.gif
موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

بازی بسیار زیبا Tom Clancy’s Splinter Cell: Essentials.v2 برای PSP

نویسنده : امیرحسین مشهدی،علی میرزایی | دو شنبه 9 بهمن 1391برچسب:, | 14:52

 نسخه دوم بازی بسیار زیبا و محبوب Tom Clancy's Splinter Cell: Essentials.v2 را مخصوص کنسول PSP برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد . این بازی ساخته شده ، توسط شرکت بزرگ بازی سازی یوبی سافت می باشد . اگر شما هم به بازی های اکشن – حادثه ای با بهترین گرافیک ممکن علاقه دارید ، سایت دانلودها به شما عزیزان پیشنهاد می کند ، این بازی را از دست ندهید . تصاویری از محیط این بازی را می توانید در ادامه مطلب مشاهده فرمایید .

 

| دانلود در یک پارت ۹۷۹٫۹۳ مگابایتی با لینک مستقیم از سرور سایت |


Tom Clancys Splinter Cell  Essentials.v2 بازی بسیار زیبا Tom Clancys Splinter Cell: Essentials.v2 برای PSP

 

 

 

Tom Clancys Splinter Cell  Essentials.v2 small 01 بازی بسیار زیبا Tom Clancys Splinter Cell: Essentials.v2 برای PSP  Tom Clancys Splinter Cell  Essentials.v2 small 02 بازی بسیار زیبا Tom Clancys Splinter Cell: Essentials.v2 برای PSP

 

 

caution بازی بسیار زیبا Tom Clancys Splinter Cell: Essentials.v2 برای PSP توجه :  از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید . 

 

http://ritfile.com/up1/44786a7d821.gif
موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

نویسنده : امیرحسین مشهدی،علی میرزایی | دو شنبه 9 بهمن 1391برچسب:, | 14:48

حال شما در این بازی در نقش گلادیاتوری قرار دارید که باید با دشمنان خود در میدان های نبرد مبارزه کنید . اگر به سبک بازی ها اکشن علاقه مند هستید این بازی بسیار زیبا و با گرافیک عالی را از دست ندهید . تصاویری از محیط بازی را در ادامه مطلب می توانید مشاهده نمایید .

 

Gladiator Begins بازی بسیار زیبا Gladiator Begins برای PSP

 

 

 

Gladiator Begins small 01 بازی بسیار زیبا Gladiator Begins برای PSP  Gladiator Begins small 02 بازی بسیار زیبا Gladiator Begins برای PSP

 

caution بازی بسیار زیبا Gladiator Begins برای PSP توجه : از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید .

 

http://ritfile.com/up1/44786a7d821.gif
موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود بازی Split Second Velocity 2010 PSP برای PSP

نویسنده : امیرحسین مشهدی،علی میرزایی | دو شنبه 9 بهمن 1391برچسب:, | 14:36

splitsecond PSP دانلود بازی Split Second Velocity 2010 PSP برای PSP

 

دانلود بازی مهیج  Split Second: Velocity برای کنسول PSP برای اولین بار از سایت های ایرانی. این بازی یک تحول برای بازیکنان سبک رانندگی اکشن است و کاملا با سیستم PSP نیز سازگاری دارد. مسیر تعبیه شده فوق العاده در بازی که به عنوان یک ویژگی جایگزین محسوب میشود و همچنین رانندگی سریع در سبک آرکید به دارندگان PSP امکان تجربه خوبی این بازی چه در خانه و چه در محل کارشان را میدهد. در کل این بازی یک بازی خاص در سبک بازی های رالی میباشد که اگر تا کنون تجربه این بازی را نداشتید حتما نسخه متعلق به PC و یا کنسول خود را نهیه کنید. در این بازی علاوه بر توجه به نخوردن به موانع  باید نگران بمب ها ،  تله ها ، سقوط ساختمان درکنار شما ! ترکیدن ماشین های کنار جاده ، سقوط هواپیما در روبروی شما ! و انواع اقسام بلاهای که از همه جا نازل میشود هم باشید !!

 

 

http://ritfile.com/up1/44786a7d821.gif
موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود بازی


بازی پرطرفدار Temple Run 2 1.0

 حتما با بازی tample run آشنایی دارید . پس از چند روز که این بازی برای ios منتشر شد امروز این بازی برای اندروید نیز در دسترس قرار گرفت ! این بازی نسبت به نسخه قبلی اش امکانات فوق العاده ای دارد . شما باید از دست هیولا ها فرار کنید  و سکه های سر راهتان را جمع کنید و با آن وسایل مختلفی بخرید . برای دانلود و تصاویر بیشتر در ادامه مطلب با ما همراه باشید !

 

 

 

دانلود با لینک مستقیم

حجم فایل : 33 مگابایت

 

منبع : اندرویدکده.کام

 
 

توجه: به منظور راحتی هرچه بیشتر کاربران و امکان دانلود و نصب فایل ها توسط خود گوشی و بدون نیاز به کامپیوتر تمامی برنامه ها و بازی ها بدون پسورد و تمام فایل های نصب با پسوند apk در سایت قرار میگیرد ولی به علت سوء استفاده برخی سایتها از این پس فایل های پرحجم و دیتای بازی ها دارای پسورد بوده و پسورد تمامی آنها www.androidkade.com میباشد. (به کوچک بودن تمامی حروف دقت کنید.)

توجه : تمامی فایل های نصب که در اندروید کده برای دانلود قرار میگیرند با پسوند apk میباشند. در صورتی که بعد از دانلود فایل به صورت .zip بود کافی است پسوند فایل را به apk تغییر داده و آن را به راحتی نصب کنید ( برای تغییر پسوند کافی است در گوشی خود فایل نصب را rename کرده و از انتهای فایل .zip را پاک کرده و .apk اضافه کنید)

اگر نمی دانید پردازنده گوشی شما چیست و نمی دانید که کدام دیتا را باید دانلود کنید اینجا را مشاهده کنید.

اگر در نصب بازی های شرکت گیم لافت مشکل دارید میتوانید آموزش کامل نصب آن ها را در اینجا مشاهده کنید.

http://ritfile.com/up1/44786a7d821.gif
موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

بازی Temple Run 2 برای اندروید منتشر شد


Temple Run 2
Temple Run 2
 

Temple Run یکی از محبوب‌ترین بازی‌های موبایل است که نسخه دوم آن هفته گذشته برای iOS منتشر شد و کاربران آیفون و آیپد در 4 روز اول، آن را 20 میلیون بار دانلود کردند. حال کمپانی سازنده این بازی، نسخه اندروید آن را منتشر نموده و حالا کاربران تبلت و تلفن‌های  اندروید نیز می‌توانند آن را تجربه کنند.

http://ritfile.com/up1/44786a7d821.gif
موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

درایو+ نوکیا برای تمام گوشی‌های ویندوز فون ارائه شد

نویسنده : امیرحسین مشهدی،علی میرزایی | پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:, | 18:11

درایو+ نوکیا برای تمام گوشی‌های ویندوز فون ارائه شد
 

سرویس نقشه نوکیا یک سرویس محبوب و قدیمی است که خیلی‌ها آن را به خاطر قابلیت نقشه‌های آفلاین و پوشش بسیار وسیع نقاط مختلف دنیا به هر سرویس نقشه دیگری ترجیح می‌دهند. اپلیکیشن ویندوز فون آن به صورت پیش‌فرض بر روی گوشی‌های سری لومیا نوکیا نصب است، و حالا این اپ برای تمام گوشی‌های مجهز به ویندوز فون 8 ارائه شده است.

http://ritfile.com/up1/44786a7d821.gif
موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

نوکیا روی خط سوددهی: 585 میلیون دلار سود در سه‌ماهه چهارم 2012

نویسنده : امیرحسین مشهدی،علی میرزایی | پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:, | 17:57

نوکیا روی خط سوددهی: 585 میلیون دلار سود در سه‌ماهه چهارم 2012
 

کمپانی فنلاندی نوکیا گزارش مالی خود را منتشر نموده و بالاخره توانسته پس از مدت‌ها ضرردهی پیاپی در سه‌ماهه چهارم 2012 در مسیر سوددهی گام بر دارد. عمده دلایل این تحول، سرمایه‌گذاری و تقویت بخش گوشی‌های هوشمند ویندوز فونی لومیا این کمپانی و البته سوددهی شرکت شبکه نوکیا زیمنس است.

http://ritfile.com/up1/44786a7d821.gif
موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

چرا آیفون 6 جذاب نخواهد بود؟

نویسنده : امیرحسین مشهدی،علی میرزایی | پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:اخبار فناوری,iphone5,iphone6,apple,ios,smartphone, | 17:50

iPhone 5

iPhone5

فروش آیفون 5 رو به کاهش است. بعضی از تحلیلگران، این اتفاق را پیش‌بینی می‌کردند. اپل نیز درخواست‌های خود را برای ساخت آخرین نسل آیفون کاهش داده است. آیا فروش آیفون 5 در حال متوقف شدن است؟  آیا نسل بعدی آیفون در راه است؟ چرا آیفون بعدی جذاب نخواهد بود؟ در ادامه با ماهمراه باشید.

http://ritfile.com/up1/44786a7d821.gif
موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

اپسون از نمایشگر 0.48 اینچ با تراکم 2667 پیکسل در اینچ برای استفاده در دوربین عکاسی رونمایی کرد

نویسنده : امیرحسین مشهدی،علی میرزایی | پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:اپسون,جدید ترین اخبار فناوری,اخبار فناوری روز,نمایشگر, | 9:43

 اپسون از نمایشگر 0.48 اینچ با تراکم 2667 پیکسل در اینچ برای استفاده در دوربین عکاسی رونمایی کرد

 

در بین تولیدکنندگان تبلت‌ها، تلفن‌های هوشمند و حتی تلویزیون‌ها نبردی وجود دارد که هر یک سعی می‌کنند دستگاهشان مجهز به نمایشگری با تراکم پیکسل بالاتر باشد. اما وقتی پای نمایشگر دوربین‌ها به میان می‌آید، کمتر شرکتی به رزولوشن‌های خیلی بالا فکر می‌کند. اپسون حالا برای استفاده بهتر از چشمی (Viewfinder) دوربین‌های خود یک نمایشگر 0.48 اینچی با تراکم 2667 پیکسل بر اینچ و روشنایی 520 شمع بر متر مربع را ارائه نموده است.

http://ritfile.com/up1/44786a7d821.gif
موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

نوکیا در سال جاری گوشی‌‌های بزرگ‌تر از 4.7 اینچ تولید نخواهد کرد

نویسنده : امیرحسین مشهدی،علی میرزایی | پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:اخبار روز فناوری, | 8:36

 
نوکیا در سال جاری گوشی‌‌های بزرگ‌تر از 4.7 اینچ تولید نخواهد کرد
 

با وجود آن که اکثر تولیدکنندگان گوشی‌های اندرویدی به تولید گوشی‌های بالای 5 اینچ با رزولوشن Full HD روی آورده‌اند، به نظر می‌رسد نوکیا قصد ندارد به این سمت و سو حرکت کند و تمرکز اصلی خود را بر ارائه محصولاتی با دوربین‌های PureView گذاشته است.

 

http://ritfile.com/up1/44786a7d821.gif
موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

گوشی ATIV Odyssey سامسونگ 24 ژانویه توسط شرکت مخابراتی ورایزون با قیمت 50 دلار ارائه می‌گردد

نویسنده : امیرحسین مشهدی،علی میرزایی | پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:اخبار فناوری,نقد و برسی,کالای دیجیتال, | 8:24

گوشی ATIV Odyssey سامسونگ 24 ژانویه توسط شرکت مخابراتی ورایزون با قیمت 50 دلار ارائه می‌گردد

سامسونگ پیش‌تر ویندوز فون ارزان قیمت ATIV Odyssey را معرفی کرده بود ولی به نظر می‌رسد این گوشی 4 اینچی از فردا توسط کمپانی مخابراتی ورایزون به قیمت 50 دلار راهی بازار خواهد شد.

 

http://ritfile.com/up1/44786a7d821.gif
موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

آرشيو مطالب

بهمن 1391
دی 1391
آبان 1391

لینک دوستان

اسکین98 - قالب وبلاگ
ججججججججججججججججججججوک
کشتی کج
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان و آدرس schoolgame.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.